štvrtok 11. júla 2013

MOTW=mask of the week. LUSH CATASTROPHE COSMETIC fresh face mask

I am a huge, huge fan of masks, I love them. I have few in my collection, so I thought it would be fun to do mask of the week, each week introducing one.

Som veľký fanúšik masiek na tvár, skutočne ich zbožnujem. Musím sa priznať, že mám menšiu kolekciu, takže som rozmýšľala, že by bola sranda urobiť masku týždňa, každý týždeň predstaviť jednu.

My favourite thing from Lush are their masks. My favourite one is Catastrophe cosmetic fresh face mask.

Moje najobľúbenejšie z Lushu sú ich masky na tvár. Moja najobľúbenejšia je Catastrophe cosmetic čerstvá maska na tvár.


Let me just write here what it says on the packaging: "When disaster looms, Catastrophe cosmetic calms and cleanses the skin. Blueberries rich in beneficial anti-oxidants, soothing chamomile, Irish moss and the gentle cleansing action of calamine to save the day." Ideal for calming and soothing troubled skin. You are supposed to leave it from 5 to 10 minutes. Easy:)

Dovoľte mi napísať čo je napísané na obale: "Keď príde katastrofa, Catastrophe cosmetic ukľudní a vyčistí pokožku. Čučoriedky plné anti-oxidantov, ukľudňujúci harmanček, Írsky mach a jemná čistiaca akcia calamine zachráni deň." Ideálne pre ukľudnenie a upokojenie problematickej pokožky. Máte to nechať pôsobiť 5 až 10 minút. Jednoduché:)

If you never had a Lush mask before, it is a freshly made mask that expires in one month. It retails for £5.95, so if you are buying it, make sure that you are trying to use it once-twice a week to really use it up, so it is worth the money for you. 


Ak ste nikdy nevlastnili Lush masku, je to čerstvo urobená maska, ktorej trvanlivosť vyprší po jednom mesiaci. Predáva sa za £5.95, takže ak si ju kupujete, určite ju používajte raz-dva-krát za týždeň, aby ste ju skutočne využili a bolo vám to hodno peňazí.




I love the blueberries in the mask. They smell so nice. Even though the mask makes me look like Shrek, but oh well, it is worth it. 


Zbožňujem čučoriedky v tejto maske. Voňajú neskutočne dobre. Aj keď táto maska zo mňa robí Shreka, ach, je to hodno.


After the mask I can tell that the texture of my skin is much smoother, my fine line on my forehead are non-existing and skin feels plumped and fresh. My skin feels just HAPPY:) I love that it gives you anti-oxidants, calms the skin and feels and smells niceeeeee:)


Po aplikovaní tejto masky môže vidieť zlepšenie v textúre, pokožka je jemnejšia, maličké vrásky na čele sú neexistujúce a pokožka je "vyplnená" a svieža. Moja pokožka je ŠŤASTNÁ:) Zbožňujem, že dodáva anti-oxidanty, upokojuje pokožku a vonia supeeeeer:)




As it is fresh, don't forget to keep in the fridge as you want it is fresh as possible. What is great, If you bring 5 clean full-size pots or tubes, you get a fresh mask for free. That's worth it for me:)


Keďže je čerstvá, nezabudnite ju skladovať v chladničke keďže chceme aby bola stále čerstvá. Čo je skvelé, ak prinesiete 5 čistých tégliky a tuby, dostanete čertsvú masku zadarmo. To je určite hodno pre mňa:)



What is your favourite LUSH mask?

Ktorá je vaša najobľúbenejšia LUSH maska?

Lucia
xox

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára