sobota 13. júla 2013

Clinique Chubby sticks INTENSE

Chubby stick Intense are my favourite thing for lips. It might be obvious by how many I actually own. I don't own all the colours, but I am pretty good, owning 6 shades (there exist 8 shades).

Chubby stick intense sú moje najobľúbenejšie produkty na pery. Môže sa to zdať zjavné aj podľatoho koľko vlastním. Nevlastním všetky farby, ale som celkom v pohode keďže vlastním 6 (existuje 8 odtieňov).

I love to check other blogs for pictures of products, so I wanted to share my love for chubbies here:)

Veľmi rada pozerám iné blogy keď hľadám určité odtiene produktov, tak som chcela ukázať chubbies:)

01 Curviest caramel


For most people go-to nude shade./ Pre väčšinu ľudí perfektný "nude" odtieň.


06 Roomiest rose

This shade is in my opinion the best shade of roses-soft and beautiful for everyday wear./Pre mňa osobne príde tento odtieň ako najkrajší odtieň ruží-jemné a pekné na denné nosenie.


05 Plushest punch
Proper, in your face pink. Gorgeous on lighter skintones like myself./ Poriadna, výrazná ružová. Vyzerá nádherne na bledších tónoch pleti ako som ja. 




08 Grandest grape
Red-purpelish shade, perfect for autumn-winter. /Červeno-fialový odtieň, perfektné na jeseň-zimu.




03 Mightiest maraschino


Perfect red with pinky-blueish undertones. / Perfektná červená s ružovo-modrými podtónami.
04 Heftiest hibiscus
Orange that can pull of any skintone. Any./ Oranžová, ktorá vyzerá dobre na každom odtieni pleti. Na každom. 

If you haven't tried them, I highly recommend them as you are getting the basic shades

Ak ste ešte nemali šancu ich vyskúšať, určite ich doporučujem keďže sú tam hlavné odtiene.


Which is YOUR favourite lip product?

Ktorý je VÁŠ najobľúbenejší produkt na pery?

Lucia
xox

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára