utorok 9. apríla 2013

Wishlist #3

Maybe you might have noticed that I changed the name of my blog. I think it will be more self-explanatory what my blog is about. The other thing that is going to change from this blogpost is that I am going to translate everything to Slovak as I am slovak and my mum (and other people who don't speak english) would like to read it, but can't understand.

Možno ste si všimli, že som zmenila meno tohoto blogu. Prišlo mi zrozumitelnejšie pre čitateľov o čom má tento blog byť. Ďalšia zmena spočíva v mojom preklade do Slovenského jazyka, keďže som pôvodom Slovenka a moja mamina (a ostatní ľudia, ktorí nerozumejú po anglicky), by si ho radi prečítali, ale nerozumejú. (Musím sa priznať, že vás poprosím, aby ste so mnou boli trpezliví, keďže som minimálne zvyknutá písať v slovenskom jazyku:))

This time I am coming with another wishlist as you might feel suprised that I always need something, but let me just say, there is always something new and great and I HAVE TO HAVE IT:)

Tento krát som tu znova s ďalším zoznamom vecí, ktoré by som chcela a aj keď ste asi prekvapení, že stále niečo potrebujem, ale vždy sa nejak vyskytne niečo nové čo proste MUSÍM MAŤ:)

As I purchased too many things these past few weeks, I just rather mention only 3 top products that really caught my attention. 

Keďže som tieto posledné týždne nakupovala až príliš veľa, spomeniem radšej iba 3 top produkty, ktoré ma skutočne zaujali. 


1. Rimmel Matte finish topcoat. It just gives absolutely different dimension to any nail look. Can't wait to do different nail arts with this.

1. Rimmel zmatňujúci lak na nechty. Dodáva úplne inú dimenziu do akéhokoľvek nechtového look-u. Neviem sa dočkať keď budem môcť vyskúšať rôzne kreácie. 

2. Mac eyeshadow in Cranberry. When I tried it I fell in love. A very similar colour to this is my go-to smokey eye colour, so I thought this might be a nice change. And it nicely sparkles:)

2. Mac očné tiene v Cranberry. Keď som ho vyskúšala, zamilovala som sa. Veľmi podobnú farbu očného tieňa používam na moje obľúbené dymové líčenie, takže si myslím, že toto by mohla byť pekná zmena. 
 
3. Mac blush in Plum foolery. Might be a little bit too late for this as hopefully spring is coming, but it is soooooo pretty.

3. Mac lícenka v Plum foolery. Možno som ju objavila trošku neskoro keďže hádam, že jar už konečne prichádza, ale táto lícenka je skutočne krásna.

Soonish I will show you which of my 3 wishlists came true and if some didn't, the reason for it:)

Čoskoro vám ukážem, ktoré produkty z mojich troch zoznamov som si kúpila a dôvody prečo niektoré z nich nie:)

Lucia
xox

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára