sobota 2. apríla 2016

Šampón a kondicionér Mane´n Tail

Na vlasy som už používala rôzne veci, ktoré boli odporúčané na internete, ale jedna z vecí, ktorá ľudí vie prekvapiť je šampón pre kone. Ak ste pravidelným odoberateľom anglických a amerických youtuberov, určite ste počuli už čo to o produktoch na vlasy Mane'n Tail.

Pred rokmi kedy som bola posadnutá rastom svojich vlasov a pozerala som každé jedno video na to ako mať zdravé vlasy, ako by mohli rýchlejšie rásť a práve produkty Mane'n Tail boli medzi najčastejšie spomínanými.

Keď som však pred pár mesiacmi znovu od ďalšej youtuberky počula o tomto zázraku, rozhodla som sa  ich vyskúšať. Z veľa zdrojov som počula, že šampón z tejto rady pomáha s rastom vlasov a aj keď ja som tieto benefity nepociťovala, tieto šampóny sú niečím jedinečné ale čítajte ďalej:).

Šampón aj kondicionér majú stredne hustú konzistenciu, farba je jemne žltá a obidva produkty majú jemnú vôňu, pravdepodobne aby nedráždili pokožku či už ľudskú alebo koniu:)

Tieto produkty sú veľmi dobrej kvality.

Šampón.
Krémová konzistencia, nie však príliš mastňiaca, výborná pre všetky typy vlasov, korienky zostali zdravé, lesklé a mala som pocit, že sa šampón postaral aj o zdravosť pokožky na hlave - pokožka bola ukľudnená a zdravo vyzerajúca.

Kondicionér.
Nie veľmi hustý kondicionér - skôr jeden z tých riedkejších, avšak zabezpečujúci dostatočnú hydratáciu.

Nemusela som použiť veľké množstvo z produktov, málo vystačilo na veľmi dlho. Veľkou výhodou sú veľké výhodné balenia (946 ml), vhodné pre vštetky typy vlasov, záleží už iba potom či by Vám neprekážalo nákup z internetu. Cena je podľa môjho názoru celkom vhodná, nie jeden z najlacnejších, ale výsledok skutočne silných, zdravších a lesklých vlasov za to stojí, no nie? :) (946 ml šampónu za 15,20 eur, 355 ml za 7,75 eur)



Ak by ste si chceli pozrieť šampón a kondicionér - kliknite na ten, ktorý Vás zaujíma a môžete priamo nakupovať - na stránke pre koníky:) Keď som si kupovala svoje ja, o produkty bol veľký záujem a podľa mojich informácií sú na Slovensku jediný predajca. Mane'n Tail prišli aj s rôznymi ďalšími verziami ako Colour protect, 2in1, Herbal grow (tento typ vyskúšala moja sestra a bola s ním veľmi spokojná - má farbené a veľmi husté vlasy) alebo Anti-dandruff (proti lupinám)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára