piatok 27. novembra 2015

Aliexpress nákupy #1 - christmas feeling

Počas mojich pracovných skúseností v kozmetickom priemysle a takisto počas rokov nakupovania som prišla na jednu vec. Nie vždy to čo je drahšie je lepšie. Pri nákupoch mám niektoré veci, za ktoré si rada priplatím, pri niektorých mám určenú cenu, za ktorú som ochotná si ich zakúpiť. A určite ako sme už väčšina z nás mala skúsenosť, je možné dostať ten istý tovar (úplne totožný) za rôzne ceny.

Preto som sa stala celkom závislou od Aliexpresu. V Anglicku som obľubovala eBay a Aliexpress funguje na podobnom princípe, ale kupujete priamo z Ázie, ceny sú väčšinou podobné z eBayom alebo niekedy ešte lepšie.

Hodiny trávim vyhľadávaním nových nápadíkov pre byt, kozmetiku, diár či mobil, takže by som rada začala robiť Aliexpress vychytávky. Dúfam, že Vás budem v dobrom inšpirovať:) (disclaimer: za vašu zväčšenú mieru nákupov v dôsledku týchto príspevkov neberiem na seba žiadnu zodpovednosť:))

Keďže doprava z Ázie trvá minimálne 2-3 týždne, dnes začíname už s Vianocami a ako si celkový advent môžete lepšie vychutnať:) (PS: ak by ste mali záujem o podrobnejší príspevok ako nakupovať z Aliexpressu, neváhajte a píšte si...)


1. Vianočné svetlá (4.40-4.71€ tu) - Vianoce nemôžu byť úplné bez vianočných svetiel, ale veľa krát keď chcete mať krásne vyzdobený dom alebo byt, svetlá sa vyšplhajú na niekoľko desiatok eur. Tu máte 10 metrov vodeodolných svetielok, pričom si môžete vybrať farbu, ktorá sa k Vašemu dekóru hodí najlepšie. (mne osobne sa veľmi páči warm white, ktorý je teplou verziou bielej farby)

2. Santa Klausové oblečenie na Štedrovečerný príbor (2.55€ tu) - ak máte radi nejaké tie prvky Santa Klausa aj keď oslavujeme u nás Ježiška, veľmi milým môže byť oblečenie pre Vás príbor počas Štedrej večere. PS: a deti sa určite tiež potešia:)

3. Adventný kalendár (57.26€ tu) - keď ste pozreli na tú sumu, asi si myslíte, že mi preskočilo. Toto je jedna z vecí, ktorú by som chcela vlastniť a aj by som priplatila. Posledné roky ako som cez Vianoce chodila do Selfridges v Londýne, vždy tam mali jedinečné drevené adventné kalendáre, podobné tomuto. Suma zaň verím, že bola mnohonásobne vyššia. Keď si ho jedného dňa kúpim, verím, že to bude kúsok, ktorý sa bude používať desaťročia a dediť:) a je neskutočne nádhernýýýý....

4. Vianočný hrnček (14.81€ tu) - pre mnohých asi dosť premrštená cena za hrnček ale ako veľký milovník hrnčekov, za Vianočný hrnček si viem priplatiť. Asi nie pravý Starbucksový, ale vyzerá chutne s čistými líniami a aby tam už bola urobená horúca čokoláda so šľahačkou, marshmallows.....

5. Sklenené jabĺčko na sviečku (6.39-8.30€ tu) - keď som uvidela tento kúsok, ihneď som sa zamilovala. Jedinečnosť línií, precíznosť a krása v jednom. Svetlo sviečky je vždy pekné, ale v tomto jedinečnom jabĺčku krásne vynikne a môžete ho používať aj počas celého roka. 

Veľa dobrého Vianočného nakupovania prajem a ak aj u Vás (ako u nás v Trnave) zavítali Vianočné trhy, prajem virtuálne na zdravie s vareným vínkom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára